Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

100 και 1 μερόνυχτα...

... παρατημένο το 'χω το καϊμένο το blog. Κάτι το κομένο internet στο φοιτητόσπιτο, κάτι το διάβασμα (γελάστε.. κάνει καλό!), κάτι η βαρεμάρα που με δέρνει... εεε δε θέλει και πολύ! Τώρα όμως ανανέωσα και τη σελίδα και... να 'μαι πάλι! Τώρα όμως δεν ξέρω τι να γράψω. Είμαι πάνω απ τον υπολογιστή κανα μισάωρο και... τίποτα. Χαζεύω στο fb μηχανικά. Καμία έμπνευση. Ανυσηχώ! Ολοένα το δεξί ημισφαίριο του μυαλού μου, μου λέει οτι γράφω μαλ@&ιες... "η ανάρτηση αυτή δε πρέπει να γίνει". Το αριστερό ωστόσο διαφωνεί... "έχεις πλάκα!" σκέφτεται. Μα τη παναγία με βάρεσε η ζέστη κατακέφαλα... δεν εξηγήται διαφορετικά. Έχει καύσονα έξω... τυχαίο;... δε νομίζω! (η μαλάκινση συνεχίζεται). Υ.Γ.... "το υστερόγραφο σου 'λειπε τρομάρα σου. Πήγαινε να κάνεις καμιά βουτιά στη θάλασσα να συνέρθεις"... Δε ξέρω ποιό απ' τα δύο ημισφαίρια μου το είπε αυτό. Μάλλον και τα δύο με μια φωνή συμφώνησαν. Θα το κάνω... γειαααά!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

έχεις πρόβλημα! ναι, έχεις ! :P

καλλιτέχνης είπε...

εεε... ευτό το ξέρω!... ήμουν που ήμουν!... ήρθε και η ζέστη και με βούρλισε τελειως...

Ιωάννα είπε...

Εμείς ρε φίλε, τι φταίμε να καθόμαστε μέσα στο σπίτι χωρίς κλιματισμό και να διαβάζουμε αυτά που γράφεις, που δεν γράφεις δηλαδή; Αυτό που κατάλαβα είναι οτι δεν γράφεις επειδή κάνει πολύ ζέστη και θα πας για καμία βουτία. Καλό μπάνιο το λοιπό. Και αν κανείς δικός σου σε στείλει στο μπαρ του Γαϊδάρου για καφέ και νερό, εσύ κοίτα να βρεθείς στη Μπούκα και να κάνεις ώρες να γυρίσεις. χαχαχαχα

καλλιτέχνης είπε...

Κατ' αρχην, έχω λύση στο πρόβλημα σου που δεν έχεις κλιματιστικό... πάρε ένα κλιματιστικό! Και κατα δεύτερον χαίρομαι, γιατί διαπιστώνω οτι δεν είμαι το μόνο θύμα του καύσωνα... σε βάρεσε και σε για τα καλά!...ορέ!

Ανώνυμος είπε...

μάλλον ήθελες να πεις πολλά αλλά τα ξέχασες οπότε ήρθα να σε ρωτήσω ;-)) αν θέλεις κάτι διαφορετικό έλα από το Σουλτανάτο του Ομάν μια βόλτα να με διαβάσεις ;-))

καλλιτέχνης είπε...

Οκ global... θα περάσω μια βόρτα και από σε... !

Unknown είπε...

Είσαι καλλιτέχνης όμως, να τα λέμε αυτά!!;)

annamakb είπε...

aaaa oti einai einai! allwste fainetai ki apo tis fotos pou travixe :)