Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Ζακυνθινές, Καλοκαιρινές, "kalitexnikes"...

Δεν είναι πολύς ο καίρος οπου έφυγε το καλοκαίρι... όμως εμένα ήδη μου έλειψε...
Όπως και να το κάνουμε είναι η αγαπημένη μου εποχή και όχι μόνο για μένα αλλά για τους περισσότερους πιστέυω... παρακάτω είναι ορισμένες προσωπικές φώτος.... απ΄το καλοκαίρι οι περισσότερες...


...αυτή είναι η αγαπημένη μου, με τη ξαδέρφη να παίζει με τα νερά και γω να... καλλιτεχνώ!.. τραβηγμένη στο Καλαμάκι. (Αυτά τα λοφάκια δεν υπάρχουν πάντα... πρώτη φορά τα εβλεπα και γω, μάλλον θα ευθυνόταν ο καιρός)


Ναι όπως καταλάβατε το ψάρεμα είναι οικογενιακό χόμπυ! Εδώ είναι στον Αγ. Νικόλα στο Βασιλικό... τέρμα στα βράχια μετά το εκκλησάκι...
Εδώ... οτι κάτι κάνω... στο Γέρακα...

Αυτή τραβηγμένη απ' το σκάφος... μια στάση στο Μαυράτζη...


Στο Πόρτο Κούκλα... με θέα το Μαραθωνήσι...



Πόρτο Ρόξα.....



Ένα καλοκαιρινό πρωινό στη παραλία... αν και κατευθίαν απ΄το baragge(club) ξενυχτισμένοι η διάθεση για όμορφες φώτο δε φέυγει!


...στο Κερι....



και τέλος στα Μαντράκια... μια μικρή παραλία στον Αγ. Νικόλα Βολιμών...


Χαιρετώ! Καλό μήνα!!!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aπίθανη ανάρτηση, συγχαρητήρια φίλε μου.

καλλιτέχνης είπε...

Ευχαριστώ φίλε θαλασσοκράτορ για τα καλά σου λόγια!... να 'σαι καλά...

Burbuli8ra είπε...

τέλειες φωτογραφίες...
ειδικά η τελευταία!!!
;)

Artanis είπε...

Πολύ όμορφες φωτό, καλημέρα από ΝΖ...

καλλιτέχνης είπε...

καλημέρα και σε σένα Αρτανις και στη Νεα Ζηλανδία... ευχαριστώ!!

καλλιτέχνης είπε...

K.theodosi, εσένα το περίμενα οτι θα σου άρεσε αυτή περισσότερο!!... αφου είσαι Βολιμιάτισα...
χαχα

Ανώνυμος είπε...

Ρε γιώργο το έχεις παιδί μου...άντε και σε έκθεση!
Καλά αυτή μετά το baragge είναι φοβερή!LIKE!

καλλιτέχνης είπε...

Οχι να το παινευτώ(ψώνιοοοο) αλλά και γώ πιστέυω ότι οι φώτος μου αυτές είναι καταπληκτικές!... τώρα η έκθεση που λες δε θα 'ταν άσχημη ιδέα (εδω γελάμε). Ευχαριστω πάντως ΜΑΙΡΗ....! (μιας και αποφάσισες να βγάλεις το όνομα μου στη φόρα ας τα αποκαλύψουμε όλα...)

Ιωάννα είπε...

Ένας Γιώργος, μία Μαίρη... τι έγινε βρε παιδί μου, από Γιώργηδες και από Μαρίες η μισή Ελλάδα είναι γεμάτη, η άλλη μισή είναι Γιάννηδες χαχα.

Όμορφες οι φωτογραφίες, περιμένω να δω και άλλες. Θυμάμαι μια από Λούχα, ένα παλιό παντζούρι με τις ακτίνες του ήλιου να περνούν μέσα από τις γρύλιες του.

Πάλι, περκόχανα ψάρεψε η μητέρα σου; χαχαχα

καλλιτέχνης είπε...

ναι έχω και απο Λουχα, καλα θυμάσε.... μονο που ειναι λίγες... 3-4. ισως τις βαλω στην επόμενη ανάρτηση...
Που λες... λίγα περκόχανα απο 'δω, λιγα περκόχανα απο ΄κει... να τη η τηγανια!...
*περκοχανα= πέρκες, χάνους...

kiki είπε...

Η 2η με τα αμμοβουναλάκια!!! Ολα τα λεφτά!

καλλιτέχνης είπε...

θενκς Κικι!!!

Cristiana54 είπε...

Λοιπόν εσύ κάποια μέρα θα μου γράψεις όλα τα μέρη που έχεις επισκεφθεί γιατί πραγματικά είναι εξωτικά, θεϊκά !

καλλιτέχνης είπε...

Ομορφιές μπορείς να βρεις παντού! Αρκεί να τις εντωπίσεις... να βρείς τη λεπτομέρεια. Αυτή κάνει τη διαφορά! Ευχαριστώ πάντος!

Cristiana54 είπε...

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! ! Πάντως ειναι παντού γύρω σου, όπως λες.. Αλλά έλεγα για τη συγκεκριμένη :)Η καθεμιά προσφέρει νέες και μοναδικές εικόνες, εμπειρίες..Καλό μεσημέρι!