Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Πάμε Μύκονοοοοο???????


Ναι!...Είμαι και εγώ ένας απ΄τους χιλίαδες "φοιτητές-θύματα", όπου "αναγκάζονται" κάθε χρόνο τέτοια εποχή να παρατάνε τις σχολούλες τους, τα μαθηματάκια τους και τα εργαστηριάκια τους και να τρέχουν στις "Paradise". Αν είναι δυνατόν! Τι κατάσταση είναι αυτή!... Καλά! δε μας σκέφτεται κανείς πια εμάς, τους "διψάμε για γνώση" φοιτητές?


Μα σου λέει, τωρα έκει μαζέυονται όλα τα πανεπιστήμια(και μη) και όλα τα σούργελα της ελληνικής τηλεόρασης( Γαλάτης style) και γίνεται της Πόπης κάθε μέρα στις παραλίες και κυρίως κάθε νύχτα στα clubs... γίνεται να πεις όχι?( βασικά, γίνεται να πείς όχι... έλα όμως που δε το λες!)


Άντε!.. τελικά μετά από πολύ σκέψη, διαλογισμό, συλογισμό, αναλογισμό και κυρίως πίεση απ΄τους "κακούς" φίλους-συμφοιτητές μου, που όλο με παρασέρνουν,τους κάνω τη χάρη( γιατί, μη το ξεχνάμε, εγω δεν ήθελα να πάω) και αποφασίζω να ακολουθήσω....


για να δούμε τι θα δούμε λοίπον... σε λιγότερο απο 10 μέρες φεύγουμε.( Και πως τα βαριέμαι τα ταξίδιααα...!!!)


Υ Γ. να θυμηθώ να πάρω ρακέτες...


3 σχόλια:

Ιωάννα είπε...

όρσε μες στο μάτι του νόνου σου, που μοναχός του , ραντίζει και χαρακώνει!
Γιατί μωρέ μάγαρο, δεν παίρνεις την παρέα σου και να πάτε για αγροτουρισμό στη βάρτα;
Κάτι αιώνες πριν, όταν εγώ ήμουν φοιτήτρια, για κάνα καλό μέρος για ελεύθερο Κάμπινγκ, ψάχναμε! Δεν το δοκιμάζεις;

καλλιτέχνης είπε...

kat' arxin exei perasei kairos apo tote p isoun k si fititria opou ta pragmata itan alliws... pio agna.Akou kei agrotourismo sti varta! pou akoustike! agapiti Ioanna, gia alli mia fora me ekanes kai gelasa!... na sai kala!
Isws ton avgousto sti mazoksi tsi stafidas na valoume ena xeraki oloi mazi.

ps. tora p to skeftomai de einai kaki idea to elefthero camping... tha to skeftoumai.Oso gia ta rantismata... makria apo mas! einai karkinogona... kai mi m peis gt den exei pathei tpt o papous tosa xronia!... sto xw ksanapei, exei pathei anosia...

Ιωάννα είπε...

Πήγες τελικά;